YOUTUBE КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ В ОБРАЗОВАНИЕТО: ЕМПИРИЧНИ ДАННИ И НАСОКИ ЗА УСПЕШНО ПОЗИЦИОНИРАНЕ НА УЧИЛИЩАТА
DOI :
https://doi.org/10.53606/evfu.23.837-845Ключови думи :
YouTube, дигитален маркетинг, училищен бранд, позициониране, дигитална комуникацияАбстракт
Настоящата статия изследва ролята на YouTube като инструмент за дигитален маркетинг в образованието и представя емпирични данни, събрани от българско училище с активни видеоканали. Целта е да се идентифицират успешни практики за позициониране и ангажиране на аудиторията чрез видеосъдържание.
Файлове за сваляне
Публикуван
2025-05-29
Лиценз
Авторски права (c) 2025 E-Journal VFU

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Как да цитирате
Чешмеджиева, К. (2025). YOUTUBE КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ В ОБРАЗОВАНИЕТО: ЕМПИРИЧНИ ДАННИ И НАСОКИ ЗА УСПЕШНО ПОЗИЦИОНИРАНЕ НА УЧИЛИЩАТА. E-Journal VFU, 23, 837-845. https://doi.org/10.53606/evfu.23.837-845