ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПРИЛОЖЕНИЕТО НА ОСНОВНИТЕ ЕЛЕМЕНТИ НАТАНЦОВОТО ТВОРЧЕСТВО В ОБУЧЕНИЕТО ПО ТАНЦИ
DOI :
https://doi.org/10.53606/evfu.22.216-229Ключови думи :
Curriculum, Dance education, Dance creativityАбстракт
Целта на това изследване е да се опита да приложи концепцията за
хореографията в учебната програма по танци, която използва въвеждането и насочването
на основните елементи на хореографията и добавя понятията траектория, ниво и връзка,
за да вдъхнови учениците да мислят за хореографията, което може да бъде интегрирано
в учебната програма по танци като стимул за мислене за хореографията. Чрез
лансирането на основните елементи тя помага на учениците да осъзнаят
характеристиките на основните елементи и тяхното Чрез лансирането на основните
елементи тя помага на учениците да осъзнаят характеристиките на основните елементи
и тяхното значение за танца, след което могат да имат асоциации и вдъхновение за танца,
а също така е и референция за преподаване на танцови курсове в бъдеще
Публикуван
Лиценз
Авторски права (c) 2024 VFU

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.