СИНКРЕТИЗМЪТ НА НАУЧНИТЕ ПОДХОДИ И ОБРАЗОВАТЕЛНАТАПРАКТИКА ВЪВ ФОКУСА НА ЕФЕКТИВНОСТ И УСТОЙЧИВОСТ ЧРЕЗОБРАЗОВАНИЕ
DOI :
https://doi.org/10.53606/evfu.21.23-30Ключови думи :
ефективност в образованието, публично-частно партньорство, децентрализация, управлениеАбстракт
Статията споделя разсъждения за възможностите на децентрализацията и партньорството в образованието с изпреварващото мислене заценността на въвлечените страни, правейки препратки към световната практика. На тази база се провокира възможност за анализ на политиките на бъдещето по отношение на образованието, обществените нужди и транснаучното творчество и практически принос.Целта на изложението е да въздейства върху мисленето за образованието и децентрализацията така, че същите да бъдат признати като агенти на промяната в своето взаимодействие, повлиявайки на настоящето адекватно и в този смисъл бъдещето да е добро в политически, обществен, икономически и академичен план.
Файлове за сваляне
Публикуван
Лиценз
Авторски права (c) 2025 VFU

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.