СИНКРЕТИЗМЪТ НА НАУЧНИТЕ ПОДХОДИ И ОБРАЗОВАТЕЛНАТАПРАКТИКА ВЪВ ФОКУСА НА ЕФЕКТИВНОСТ И УСТОЙЧИВОСТ ЧРЕЗОБРАЗОВАНИЕ

Автори

  • доц. д-р Офелия Иванова Кънева ВСУ Автор

DOI :

https://doi.org/10.53606/evfu.21.23-30

Ключови думи :

ефективност в образованието, публично-частно партньорство, децентрализация, управление

Абстракт

Статията споделя разсъждения за възможностите на децентрализацията и партньорството в образованието с изпреварващото мислене заценността на въвлечените страни, правейки препратки към световната практика. На тази база се провокира възможност за анализ на политиките на бъдещето по отношение на образованието, обществените нужди и транснаучното творчество и практически принос.Целта на изложението е да въздейства върху мисленето за образованието и децентрализацията така, че същите да бъдат признати като агенти на промяната в своето взаимодействие, повлиявайки на настоящето адекватно и в този смисъл бъдещето да е добро в политически, обществен, икономически и академичен план.

Файлове за сваляне

Публикуван

2024-01-12

Брой

Раздел (Секция)

Статии

Категории

Как да цитирате

Кънева, О. (2024). СИНКРЕТИЗМЪТ НА НАУЧНИТЕ ПОДХОДИ И ОБРАЗОВАТЕЛНАТАПРАКТИКА ВЪВ ФОКУСА НА ЕФЕКТИВНОСТ И УСТОЙЧИВОСТ ЧРЕЗОБРАЗОВАНИЕ. E-Journal VFU, 21, 23-30. https://doi.org/10.53606/evfu.21.23-30