СТРАТЕГИЧЕСКИ МАРКЕТИНГОВ ПОТЕНЦИАЛ НА ДУНАВСКИТУРИСТИЧЕСКИ РАЙОН
DOI :
https://doi.org/10.53606/evfu.21.774-788Ключови думи :
културен туризъм, туристическа дестинация, Дунавски туристически район, маркетингова стратегияАбстракт
Настоящата статия разглежда маркетинговия потенциал на Дунавски туристически район. Целта на изследването е да се посочат най-подходящите маркетингови стратегии, свързани с развитието на културния туризъм в този район. За постигането на тази цел са разгледани условията, налагащи маркетингово управление на туристическите дестинации и са посочени основните етапи при формиране на такъв вид стратегия. Резултатите посочват някои от най-подходящите маркетингови стратегии, които могат да бъдат адаптирани за Дунавски туристически район. Направен е и кратък преглед на заложената за периода 2021 - 2024 г. маркетингова стратегия на Дунавски туристически район. За целите на изследването са използвани източници на български и английски език.
Файлове за сваляне
Публикуван
Лиценз
Авторски права (c) 2025 VFU

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.