СТРАТЕГИЧЕСКИ МАРКЕТИНГОВ ПОТЕНЦИАЛ НА ДУНАВСКИТУРИСТИЧЕСКИ РАЙОН

Автори

  • Йоана Ангелова Константинова, докторант СА „Д. А. Ценов“ Свищов Автор

DOI :

https://doi.org/10.53606/evfu.21.774-788

Ключови думи :

културен туризъм, туристическа дестинация, Дунавски туристически район, маркетингова стратегия

Абстракт

Настоящата статия разглежда маркетинговия потенциал на Дунавски туристически район. Целта на изследването е да се посочат най-подходящите маркетингови стратегии, свързани с развитието на културния туризъм в този район. За постигането на тази цел са разгледани условията, налагащи маркетингово управление на туристическите дестинации и са посочени основните етапи при формиране на такъв вид стратегия. Резултатите посочват някои от най-подходящите маркетингови стратегии, които могат да бъдат адаптирани за Дунавски туристически район. Направен е и кратък преглед на заложената за периода 2021 - 2024 г. маркетингова стратегия на Дунавски туристически район. За целите на изследването са използвани източници на български и английски език.

Файлове за сваляне

Публикуван

2024-06-12

Брой

Раздел (Секция)

Статии

Категории

Как да цитирате

Константинова, Й. (2024). СТРАТЕГИЧЕСКИ МАРКЕТИНГОВ ПОТЕНЦИАЛ НА ДУНАВСКИТУРИСТИЧЕСКИ РАЙОН. E-Journal VFU, 21, 774-788. https://doi.org/10.53606/evfu.21.774-788