ПРОУЧВАНЕ НА ПРИЛОЖЕНИЯ И СТРАТЕГИИ ЗАИЗПОЛЗВАНЕ НА КНИГИ В ОБУЧЕНИЕТО НА ДЕЦА ПО ТАНЦИ
DOI :
https://doi.org/10.53606/evfu.22.230-245Ключови думи :
стратегии за учене, книжки с картинки, танци за малки деца, учене на танциАбстракт
В тази статия са разгледани конкретни стратегии и методи за включване на книги с картинки в обучението по танци на децата. Танцът, като важно средство за себеизразяване на малките деца, може да допринесе за тяхното познавателно, емоционално и социално развитие. Включването на книжки с картинки може не само да стимулира креативността и желанието за себеизразяване на децата, но и да им позволи да разберат по-добре историята и емоционалното изразяване в танца. В съчетание с казуси в изследването се анализират критериите за подбор на книги с картинки, ролята на образите и разширеното използване на книги с картинки в танцовата хореография, с цел да се намери ефективен начин на преподаване, който да повиши увлекателността и разнообразието на танцовото образование в предучилищна възраст.
Файлове за сваляне
Публикуван
Лиценз
Авторски права (c) 2024 VFU

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.