ПРОУЧВАНЕ НА ПРИЛОЖЕНИЯ И СТРАТЕГИИ ЗАИЗПОЛЗВАНЕ НА КНИГИ В ОБУЧЕНИЕТО НА ДЕЦА ПО ТАНЦИ

Автори

  • Чен Я-Фен Югозападен университет „Неофит Рилски“, Благоевград Автор

DOI :

https://doi.org/10.53606/evfu.22.230-245

Ключови думи :

стратегии за учене, книжки с картинки, танци за малки деца, учене на танци

Абстракт

В тази статия са разгледани конкретни стратегии и методи за включване на книги с картинки в обучението по танци на децата. Танцът, като важно средство за себеизразяване на малките деца, може да допринесе за тяхното познавателно, емоционално и социално развитие. Включването на книжки с картинки може не само да стимулира креативността и желанието за себеизразяване на децата, но и да им позволи да разберат по-добре историята и емоционалното изразяване в танца. В съчетание с казуси в изследването се анализират критериите за подбор на книги с картинки, ролята на образите и разширеното използване на книги с картинки в танцовата хореография, с цел да се намери ефективен начин на преподаване, който да повиши увлекателността и разнообразието на танцовото образование в предучилищна възраст.

Файлове за сваляне

Публикуван

2024-09-10

Брой

Раздел (Секция)

Статии

Категории

Как да цитирате

Я-Фен, Ч. (2024). ПРОУЧВАНЕ НА ПРИЛОЖЕНИЯ И СТРАТЕГИИ ЗАИЗПОЛЗВАНЕ НА КНИГИ В ОБУЧЕНИЕТО НА ДЕЦА ПО ТАНЦИ. E-Journal VFU, 22, 230-245. https://doi.org/10.53606/evfu.22.230-245