УЧИЛИЩЕТО И УЧИТЕЛИТЕ – СРЕДА И КЛЮЧОВ ФАКТОРЗА ФОРМИРАНЕ НА СОЦИАЛНИ УМЕНИЯ У ПОДРАСТВАЩИТЕ
DOI :
https://doi.org/10.53606/evfu.22.313-321Ключови думи :
социални умения, училищна среда, учителски труд, учителят като мисионерАбстракт
Статията обсъжда формирането на социални умения, релевантни на текущата ситуация в обществото към което следва да се адаптират подрастващите. Училището се разглежда като средата в която се срещат подрастващи и учители, а учителите като източник на въздействие, формиращо социалните уменияа. Съчетанието между подходяща за обучителния и възпитателния процес и подготвени учителски кадри, възприемащи участието в процеса като мисия е в състояние да подготви подрастващите за активно участие в социалния живот
Файлове за сваляне
Публикуван
2024-09-27
Лиценз
Авторски права (c) 2024 VFU

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Как да цитирате
Данева, С. (2024). УЧИЛИЩЕТО И УЧИТЕЛИТЕ – СРЕДА И КЛЮЧОВ ФАКТОРЗА ФОРМИРАНЕ НА СОЦИАЛНИ УМЕНИЯ У ПОДРАСТВАЩИТЕ. E-Journal VFU, 22, 313-321. https://doi.org/10.53606/evfu.22.313-321