ПРИЛОЖЕНИЕТО НА МОДЕЛА НА ОБЪРНАТАТА КЛАСНА СТАЯ В ОБУЧЕНИЕТО ПО СЧЕТОВОДСТВО
DOI :
https://doi.org/10.53606/evfu.24.398-406Ключови думи :
обърната класна стая, обучение по счетоводствоАбстракт
Статията представя концепцията за обърнатата класна стая като иновативен образователен модел, приложим в университетското обучение по счетоводство, с фокус върху темата за корпоративна устойчивост и ESG докладване. Моделът трансформира традиционната структура на преподаване, като премества усвояването на теоретичния материал в самостоятелната подготовка на студентите, а присъствените занятия се използват за дискусии, казуси и практическо приложение. Основните акценти в материла касаят етапите на обучението, представени чрез пътна карта, SWOT анализ на модела и неговото конкретно приложение в обучението по счетоводство.
Файлове за сваляне
Публикуван
2025-10-10
Лиценз
Авторски права (c) 2025 E-Journal VFU

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Как да цитирате
Монева, И. (2025). ПРИЛОЖЕНИЕТО НА МОДЕЛА НА ОБЪРНАТАТА КЛАСНА СТАЯ В ОБУЧЕНИЕТО ПО СЧЕТОВОДСТВО. E-Journal VFU, 24, 398-406. https://doi.org/10.53606/evfu.24.398-406