ЛИТЕРАТУРА – МУЗИКА – ВИЗУАЛНИ ИЗКУСТВА: ИНТЕРМЕДИАЛНА ИНТЕРПРЕТАЦИЯ НА ТЕКСТАВ ПРЕДУЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ
Ключови думи :
изкуства, интермедиалност, интердисциплинарностАбстракт
Представеното проучване е с фокус студенти от магистърски програми по предучилищна педагогика. Разглеждат се възможностите на текстове от различни знакови системи за съвместно функциониране в рамките на ситуацията като форма на педагогическо взаимодействие с децата в предучилищна възраст. Очертани са предпочитанията на магистрантите за осъществяване на взаимодействие между текстове с различна семиотична основа при тяхното асинхронно функциониране въз основа на първичен литературен текст.
Файлове за сваляне
Публикуван
2025-09-03
Лиценз
Авторски права (c) 2025 E-Journal VFU

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Как да цитирате
Сидерова, Д. (2025). ЛИТЕРАТУРА – МУЗИКА – ВИЗУАЛНИ ИЗКУСТВА: ИНТЕРМЕДИАЛНА ИНТЕРПРЕТАЦИЯ НА ТЕКСТАВ ПРЕДУЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ. E-Journal VFU, 24, 185-192. https://ejournal.vfu.bg/index.php/vfu/article/view/202