YOUTUBE КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ В ОБРАЗОВАНИЕТО: ЕМПИРИЧНИ ДАННИ И НАСОКИ ЗА УСПЕШНО ПОЗИЦИОНИРАНЕ НА УЧИЛИЩАТА

Автори

  • Кристиана Николаева Чешмеджиева СА „Д. А. Ценов“ Свищов Автор

DOI :

https://doi.org/10.53606/evfu.23.837-845

Ключови думи :

YouTube, дигитален маркетинг, училищен бранд, позициониране, дигитална комуникация

Абстракт

Настоящата статия изследва ролята на YouTube като инструмент за дигитален маркетинг в образованието и представя емпирични данни, събрани от българско училище с активни видеоканали. Целта е да се идентифицират успешни практики за позициониране и ангажиране на аудиторията чрез видеосъдържание.

Файлове за сваляне

Публикуван

2025-05-29

Брой

Раздел (Секция)

Статии

Категории

Как да цитирате

Чешмеджиева, К. (2025). YOUTUBE КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ В ОБРАЗОВАНИЕТО: ЕМПИРИЧНИ ДАННИ И НАСОКИ ЗА УСПЕШНО ПОЗИЦИОНИРАНЕ НА УЧИЛИЩАТА. E-Journal VFU, 23, 837-845. https://doi.org/10.53606/evfu.23.837-845