ДИГИТАЛНИ РЕШЕНИЯ НА НОВИ ПРОСТРАНСТВА ЗА КУЛТУРА В ТУРИЗМА НА ГРАД ВАРНА

Автори

  • Доц. д-р Даниела Попова ВСУ „Черноризец Храбър“ Автор

DOI :

https://doi.org/10.53606/evfu.22.401-412

Ключови думи :

дигитализация, маркетинг, култура, туризъм

Абстракт

Дигитализацията представя нови начини за реагиране в съвременния
свят, в който зелените решения имат все по-важно значение. Дигиталният маркетинг
създава възможности да се обособи нов пространствен подход към културата и да се
обвърже с туризма на конкретна туристическа дестинация. Цел на доклада е да се
проучат инвестициите в културната инфраструктура на гр. Варна и да се адаптират
нови пространства за култура и туризъм като се използват инструментите на
дигиталния маркетинг.

Файлове за сваляне

Публикуван

2024-10-22

Версии

Брой

Раздел (Секция)

Статии

Категории

Как да цитирате

Попова, Д. (2024). ДИГИТАЛНИ РЕШЕНИЯ НА НОВИ ПРОСТРАНСТВА ЗА КУЛТУРА В ТУРИЗМА НА ГРАД ВАРНА. E-Journal VFU, 22, 401-412. https://doi.org/10.53606/evfu.22.401-412 (Original work published 2025)