ДИГИТАЛНИ РЕШЕНИЯ НА НОВИ ПРОСТРАНСТВА ЗА КУЛТУРА В ТУРИЗМА НА ГРАД ВАРНА
DOI :
https://doi.org/10.53606/evfu.22.401-412Ключови думи :
дигитализация, маркетинг, култура, туризъмАбстракт
Дигитализацията представя нови начини за реагиране в съвременния
свят, в който зелените решения имат все по-важно значение. Дигиталният маркетинг
създава възможности да се обособи нов пространствен подход към културата и да се
обвърже с туризма на конкретна туристическа дестинация. Цел на доклада е да се
проучат инвестициите в културната инфраструктура на гр. Варна и да се адаптират
нови пространства за култура и туризъм като се използват инструментите на
дигиталния маркетинг.
Файлове за сваляне
Публикуван
2024-10-22
Версии
- 2024-10-22 - (2)
- 2025-02-05 - (1)
Лиценз
Авторски права (c) 2024 VFU

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Как да цитирате
Попова, Д. (2024). ДИГИТАЛНИ РЕШЕНИЯ НА НОВИ ПРОСТРАНСТВА ЗА КУЛТУРА В ТУРИЗМА НА ГРАД ВАРНА. E-Journal VFU, 22, 401-412. https://doi.org/10.53606/evfu.22.401-412 (Original work published 2025)